سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آموزش و پرورش جزو اولویت‌های دولت نیست/فانی چوب بی‌توجهی دولت را می‌خورد


عطاالله سلطانی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در رابطه با دریافت چهارمین کارت زرد وزیر آموزش و پرورش از مجلس، اظهار داشت: آقای فانی چوب دولت را می‌خورد چرا که آموزش و پرورش جزو اولویت‌های اصلی دولت یازدهم نیست و آقای رئیس‌جمهور که در هنگام انتخاب شعار رسیدگی به فرهنگیان و نظام آموزش و پرورش را سر داد هم‌اکنون به این وزارتخانه توجه لازم را ندارد و وزیر نیست مکرر مورد سوال و اعتراضات نمایندگان مجلس قرار می‌گیرد.

وی افزود:‌ مسائل معیشتی، معوقات فرهنگیان و پاداش پایان خدمت از جمله مسائلی است که از وزیر آموزش و پرورش پیگیری می‌شود از سوی دیگر بخشی از مشکلات آموزش و پرورش مدیریتی است یعنی مدیران کل این وزارتخانه به صورت سیاسی رفتار کرده و مناسب محیط آموزشی نیستند و وزیر در رابطه با کنار گذاشتن آنها تعلل می‌کند. فعالیت سیاسی مدیرانی که از جای دیگر به آموزش و پرورش تحمیل شده‌اند به نفع این وزارتخانه نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:‌ فانی چهارمین کارت زرد خود را از مجلس دریافت کرده است اما چون قبلا استیضاح وی رأی نیاورده بود دو کارت زرد حذف می‌شود و وزیر دو کارته محسوب می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ملت و دولت در یک ضیافت.دولت ملت رو خورد.