سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی محبوب World of Tanks Blitz به صورت یونیورسال برای ویندوز ۱۰ منتشر شد


بازی محبوب World of Tanks Blitz به صورت یونیورسال برای ویندوز ۱۰ منتشر شد

“جهان تانک ها: حمله رعد آسا” یک بازی محبوب در سبک اکشن، استراتژی است که توسط Wargaming توسعه داده شده است. این توسعه دهنده قبلا بازی World of Tanks را منتشر کرده بود که بسیار محبوب شده بود و اکنون بیش از ۹۰ میلیون بازیکن در سراسر دنیا دارد. حال بازی جدید این توسعه به صورت یونیورسال برای ویندوز ۱۰ در دسترس است.

وین فون/ “جهان تانک ها: حمله رعد آسا” یک بازی محبوب در سبک اکشن، استراتژی است که توسط Wargaming توسعه داده شده است. این توسعه دهنده قبلا بازی World of Tanks را منتشر کرده بود که بسیار محبوب شده بود و اکنون بیش از ۹۰ میلیون بازیکن در سراسر دنیا دارد. حال بازی جدید این توسعه به صورت یونیورسال برای ویندوز ۱۰ در دسترس است. 

بازی World of Tanks Blitz به دنبال موفقیت عنوان اصلی ساخته شده است و اکنون به عنوان یک بازی یونیورسال برای ویندوز ۱۰ منتشر شده است. این بدان معناست که کاربران می توانند در گوشی، تبلت و رایانه ی خود این بازی را نصب کنند و از آن لذت ببرند.

در این بازی که امکانات و گرافیک بسیار جالبی را به نمایش می گذارد، بیش از ۲۰۰ تانک مختلف در دسترس است. این بازی از صفحات لمسی در گوشی و تبلت و از ماوس و کیبورد در رایانه پشتیبانی می کند و شما می توانید در هر زمان و هر دستگاهی، این بازی را نصب کنید و از آن لذت ببرید. تریلر این بازی جذاب را مشاهده کنید:

لینک تماشای ویدئو

این بازی بسیار عظیم با گرافیک خارق العاده ی خود، حدود ۴ گیگابایت حجم دارد و احتمالا با اینترنت حلزونی کشور عزیزمان، باید چند روز یا حتی چند هفته منتظر بمانیم تا این بازی دانلود شود. اما خوشبختانه این بازی کاملا رایگان است. بنابراین اگر شما بعد از نصب این بازی، از آن خوشتان نیامد، چیزی از دست نداده اید و می توانید آن را پاک کنید، با این حال بعید می دانیم که شما چنین کاری انجام دهید. شما هم اکنون می توانید این بازی را از لینک پایین در دستگاه ویندوز ۱۰ خود دریافت کنید.


ویدیو مرتبط :
تریلر بازی World of Tanks Blitz