سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چشم انداز فدراسیون هندبال ایران قرار گرفتن بین هشت تیم برتر جهان است


به گزارش ایرنا، سیدابوالحسن مهدوی شامگاه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان غربی افزود: هندبال كشور پیش از انتخابات وضعیت نامناسبی داشت و جامعه هندبال به نوعی از هم گسیخته و نیازمند ایجاد وحدت، یكدلی و انسجام بود.
وی اظهار كرد: اكنون نیز در فدراسیون مشكلاتی داریم كه برای رفع آنها فراهم كردن امكانات سخت افزاری، تغییر در ساختار تشكیلاتی فدراسیون و هیات های استانی، آموزش و تامین نیروهای انسانی مجرب، تدوین برنامه ها و تعامل با رسانه ها در دستور كار قرار دارد.
رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: ترسیم چشم انداز هشت ساله فدراسیون هندبال و ارائه آن به صورت مدون و چاپ كتاب در دستور كار است به طوری كه سال 95 برای فدراسیون هندبال سال آموزش نام گذاری شده است.
وی افزود: امسال برنامه های بسیار مدونی در بحث آموزش مربیان و داوران تدارك دیده ایم و در این راستا نشست هایی با رئیسان فدراسیون های كشورهای آلمان، اسپانیا، آلبانی و لهستان در برگزاری دورهای آموزشی برگزار كرده ایم.
مهدوی گفت: توجه به رده های سنی نونهالان، نوجوانان و شناسایی و شركت 120 هندبالیست دختر در تست های آكادمیك و تشكیل هشت فدراسیون كوچك در مناطق هشتگانه كشور از اهم برنامه های این فدراسیون است.
رئیس هیات هندبال آذربایجان غربی نیز در این نشست افزود: ایجاد بانك اطلاعاتی، نظم دهی به امور جاری و شناسنامه دار كردن این رشته در استان در اولویت كاری قرار گرفته است.
سهراب عبدالله زاده اظهار كرد: جمع آوری تمامی اطلاعات منابع انسانی و نرم افزاری اعم از تعداد مربیان، ورزشكاران و داوران و فعالیت های انجام شده و نظم دهی به امور جاری هیات از برنامه هایی است كه به زودی آغاز می شود.
وی ادامه داد: امسال با حمایت باشگاه شهرداری ارومیه تیمی را به لیگ دسته یك كشور فرستادیم كه موفق به كسب مقام نایب قهرمانی لیگ دسته یك كشور و صعود به لیگ برتر ایران شد.
عبدالله زاده توجه به هندبال رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در هر 2 بخش دختران و پسران را گامی به سوی پشتوانه سازی و تربیت بازیكن برای آینده عنوان كرد.
در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان غربی كه با حضور 14 عضو برگزار شد، سهراب عبدالله زاده تنها كاندیدای این مجمع با اخذ 13 رای موافق و یك رای ممتنع به مدت چهارسال به ریاست این هیات انتخاب شد.
2077/7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حواشی جدید تیم ملی هندبال با استعفای رییس فدراسیون