علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



اقتصاد پویا لازمه استقلال کشور است


به گزارش خبرنگار مهر، عیسی امامی، عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مخابرات استان گلستان، بهره وری پایین استان را در شرایطی عنوان کرد که ۹۰۶ هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم است.

وی افزایش درآمد مردم برای افزایش درآمد دولت را ضروری دانست و گفت: ۳۰ درصد منابعی که در کشور وجود دارد تابع سیاست‌های پولی کشور نیست.

امامی اقتصاد پویا را لازمه استقلال کشور عنوان کرد و ادامه داد: در سال ۹۳ بودجه کشور ۱۹۴ هزار میلیارد تومان بود که از این میزان ۱۷۰ هزار تومان جزو بودجه جاری کشور محسوب شد و با این روند تا ۳۲ سال آینده باید پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام را کامل کنیم.

وی با بیان این که در مدیریت بهینه مصارف خوب عمل‌نکرده‌ایم، خاطرنشان کرد: مخابرات باید اقتصادی شده و هزینه فایده کند، منطقه آزاد تجاری، شهرک ۱۰۰ هزار هکتاری اترک و کریدورهای مختلف اگر درست شوند اما چرخش نداشته باشند فایده‌ای ندارد.


ویدیو مرتبط :
بار هزینه‌های تیم‌های دولتی پرسپولیس و استقلال بر اقتصاد ورزش کشور