سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور گسترده دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه‌های زنجان در اردوهای جهادی


امین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بسیج دانشجویی در طول سال برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی از برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد و بیان داشت: این اردوها در راستای محرومیت‌زدایی روستاهای فاقد امکانات استان زنجان برگزار می‌شود‌.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان به عملکرد اردوهای جهادی دانشجویان در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود: طی این مدت دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی سلامت و بهداشت و... فعالیت کردند.

کاظمی از حضور گسترده دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های استان در این اردوها خبر داد و گفت: طی این مدت برنامه‌های احکام و قرآن، مهارت‌های زندگی، کلاس‌های تقویتی، مهارت‌های فنی شامل خیاطی، گلدوزی و ...، مشاوره بهداشتی و خانواده، معاینات اولیه پزشکی و دندانپزشکی، جشن تکلیف دختران، عفاف و حجاب، آثار سوء ماهواره، شعر و قصه و ... برگزار شد.

وی از حضور دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه‌های قیدار در اردوهای جهادی خبر داد و اظهار داشت: چهار گروه جهادی از دانشجویان در روستاهای گرماب شامل «دینی بیگ، گونای، مصر آباد، نریمان قشلاق» به فعالیت پرداختند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از حضور 50 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های قیدار در این اردوها خبر داد و ابراز داشت: در این دوره 17 نفر از دانشجویان برادر و 33 نفر خواهر حضور داشتند.

کاظمی ادامه داد: عرصه‌های فعالیت دانشجویان در روستاهای گرماب فرهنگی و آموزشی بوده است.

*برگزاری اردوهای جهادی باهدف کمک به آبادانی روستاهای محروم

وی از حضور دانشجویان دانشگاه‌های ابهر و خرم‌دره در اردوهای جهادی خبر داد و ابراز داشت: در نیمه نخست سال جاری این دانشجویان در روستاها ابهر شامل «تایجوک، خوشنام، ارهان، الگزیر، والایش، چیلاخور و چنگوری» به فعالیت پرداختند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان عرصه‌های فعالیت اردوهای جهادی را فرهنگی، آموزشی، بهداشت و سلامت دانست و یادآور شد: در این دوره 96 نفر از دانشجویان شامل 6 نفر برادر و 90 نفر خواهر حضور داشتند.

کاظمی ادامه داد: در این دوره هفت گروه جهادی از دانشجویان دانشگاه‌های ابهر و خرم‌دره شرکت کردند.

وی در ادامه به اهداف برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه‌های استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این اردوها با هدف کمک به آبادانی روستاهای محروم استان زنجان برگزار می‌شود.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان در پایان محرومیت‌زدایی روستاهای دورافتاده و صعب‌العبور استان را از دیگر اهداف برگزاری این اردوها اعلام کرد.

انتهای پیام/73008/س40/ژ1001

http://fna.ir/EBBC0O


ویدیو مرتبط :
اردوهای جهادی تابستان93پردیسهای دانشگاه فرهنگیان اردبیل