سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معلمان در تربیت صحیح دانش آموزان شهید مطهری را الگو قرار دهند


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عسگر بیگی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از معلمان نمونه این شهرستان افزود: تنها راه رسیدن بشریت به سعادتمندی ابدی در گروه تربیت صحیح است و باید به این مقوله در مدارس بیش از پیش بها داد.
او اظهار كرد: بزرگداشت مقام معلم در جامعه نیز اهمیت خاصی دارد و این برنامه ها گام كوچكی در تجلیل از زحمات معلمان سخت‌ كوش است.
فرماندار كوثر نیز در این همایش با تبریك هفته معلم و قدردانی از عملكرد آموزش و پرورش منطقه در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید از تخصیص اعتبارات ویژه در بودجه 95 منطقه نسبت به تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان خبر داد.
علیرضا علیپور افزود: جامعه ای می تواند به خود بنازد و به پیشرفت و ترقی خود افتخار كند كه به آموزش و پرورش خود توجه خاص كرده و آموزش و پرورشی پویا داشته باشد.
در پایان مراسم با اهدای هدایایی از معلمان و مربیان نمونه ، برگزیدگان مسابقات و پیشكسوتان فرهنگی تجلیل شد.
شهرستان كوثر به مركزیت شهر گیوی در 85 كیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7123/6018

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه هدهد فارسی -دانش آموزان دبستان شهید مطهری کهک