سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جاده سرچم ایمن سازی می شود


به گزارش ایرنا، خلیل محبت خواه روز سه شنبه در جمع خبرنگاران تشریح کرد: تا کنون 45 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل شناسایی شده اما بیشتر تصادف ها در راه های اصلی رخ می دهد.
وی افزود: در زمینه دیگر پروژه ها نیز در مرحله اول پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد تمرکز کرده و سپس دیگر پروژه ها را به ترتیب اولویت پیش خواهیم برد.
او اضافه کرد: جاده خلخال- فیروزآباد به طور تقریبی آماده افتتاح است و تنها بر سر یک پل با امور آب اختلافی وجود داشت که آن هم برطرف شده است.
محبت خواه عنوان کرد: پلیس راه در سه راهی خلخال سوال هایی دارد که در واقع برای استانداردسازی مسیر باید گذری غیر همسطح احداث شود که با توجه به محدودیت شدید منابع مالی، در حال حاضر تنها می توان نسبت به آشکارسازی در آن محدوده اقدام شود و مساله خاص دیگری در این پروژه وجود ندارد.
وی گفت: این پروژه پس از تصویب در شورا و جلب نظر پلیس راه به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به فعالیت های زمستانی این اداره کل اشاره کرد و افزود: همه راهداری های در آماده باش کامل قرار دارند و همه امکانات مورد نیاز فراهم شده و به خصوص در گردنه های حیران، صائین و الماس خودروهایی با آسفالت سرد آمادگی دارند در صورت نیاز وارد عمل شوند.
محبت خواه همچنین بیان کرد: آلوارس ظرفیت خوبی برای جذب مسافران و به خصوص گردشگری زمستانی دارد و از این رو بر اساس گفت و گویی با فرمانداری و شهرداری سرعین قرار شده برخلاف سال های گذشته جاده آلوارس هم به موازات راه های روستایی بازگشایی شود.
8123/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تمرین تکضرب از فاصله 127 کیلومتر زمینی جاده سرچم