سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شش تیم امدادی و درمانی اورژانس تهران در ورزشگاه آزادی مستقر شدند


حسن عباسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی تیم های فوتبال راه آهن و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر یک دیدار حساس و سرنوشت ساز است و تماشاگران بسیاری به ورزشگاه آزادی می آیند به همین سبب شش تیم امدادی و درمانی از ساعت 10 صبح امروز به همراه چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی در داخل و مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی مستقر شدند.
وی ادامه داد: اورژانس تهران در تمامی بازی های مهم در ورزشگاه آزادی حضور دارند و به دلیل حساسیت بازی امروز 12 نفر از تکنیسین های اورژانس تهران تا پایان بازی در ورزشگاه آزادی مستقر شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از علاقمندان به فوتبال در ورزشگاه آزادی درخواست کرد همچون گذشته با تکنیسین های اورژانس تهران همکاری لازم داشته باشند و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی خود، مراتب را به سامانه 115 و یا به تکنیسین های مستقر در ورزشگاه آزادی اطلاع دهند.
بازی حساس هفته پایانی لیگ برتر باشگاههای کشور جام خلیج فارس از ساعت 18 امروز بین تیم های راه آهن و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
پیروزی پرگل سرخ پوشان پایتخت در این بازی می تواند این تیم را قهرمان کند و در آن طرف در صورت شکست تیم راه آهن این تیم از لیگ برتر خداحافظی می کند.
تهرام/7243//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گل اول تیم داماش به پرسپولیس روی سکو های ورزشگاه آزادی تهران