سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چه زمانی گوشی ویندوزی من به ویندوز 10 به روزرسانی خواهد شد؟


چه زمانی گوشی ویندوزی من به ویندوز 10 به روزرسانی خواهد شد؟

پس از اینکه مایکروسافت اقدام به ارائه ویندوز 10 برای PC کرد، سؤالی که در ذهن بسیاری ایجاد شد این بود که زمان عرضه این سیستم عامل برای ویندوز فون چه زمانی خواهد بود. در حال حاضر تعدادی از دارندگان گوشی های لومیا، عضو ویندوز اینسایدر هستند و بیلدهای آزمایشی ویندوز 10 موبایل را دریافت می کنند. در عین حال، تعدادی همچنان از ویندوز 8.1 استفاده می کنند و منتظر عرضه نسخه رسمی ویندوز 10 موبایل از سوی مایکروسافت هستند.

شهر سخت افزار/ پس از اینکه مایکروسافت اقدام به ارائه ویندوز 10 برای PC کرد، سؤالی که در ذهن بسیاری ایجاد شد این بود که زمان عرضه این سیستم عامل برای ویندوز فون چه زمانی خواهد بود. در حال حاضر تعدادی از دارندگان گوشی های لومیا، عضو ویندوز اینسایدر هستند و بیلدهای آزمایشی ویندوز 10 موبایل را دریافت می کنند. در عین حال، تعدادی همچنان از ویندوز 8.1 استفاده می کنند و منتظر عرضه نسخه رسمی ویندوز 10 موبایل از سوی مایکروسافت هستند.

بر اساس گزارشات منتشر شده، بیلد شماره 10586 ویندوز 10 موبایل، گزینه ای است که احتمال انتشار آن در تاریخ 12 نوامبر زیاد است. این بیلد پایداری بیشتری نسبت به بیلد قبلی دارد، اما احتمالاً مشکل ریبوت شدن حلقه ای را همچنان برای برخی کاربران داشته باشد.

بر اساس پاسخ مایکروسافت به کامنت های بخش Help، کاربران ویندوز 8.1 باید تا ماه دسامبر برای دریافت نسخه رسمی ویندوز 10 منتظر بمانند تا همراه با عرضه گوشی های Lumia 950 و 950XL، ویندوز 10 را در دستگاه خود ببینند. این اتفاق به تدریج و بر اساس نوع اپراتور و همچنین کشور خواهد افتاد.

جالب است که در عرض حدود یک ماه، مایکروسافت دو بیلد از ویندوز 10 را منتشر خواهد کرد که دومی به احتمال زیادی، نسخه رسمی خواهد بود تا انتظارات را به پایان برساند. این موضوع از صفحه آپدیت نرم افزاری ویندوز 10 موبایل، نیز قابل دریافت است که اظهار داشته تا آپدیت رسمی، زمان زیادی باقی نمانده است.

در جدول بخش تصاویر می توانید اطلاعات مورد نیاز برای اسمارت فون خود را به دست آورید:


ویدیو مرتبط :
ویندوز 10 - ویندوزی تشکیل شده از ویندوزهای 7 و 8