سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعتراف پسر زندانی به تعرض و سرقت بی‌رحمانه از دختر جوان


به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری تسنیمT 6 آبان ماه امسال دختر جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد توسط پسر جوانی مورد تعرض قرار گرفته است، وی درباره جزئیات این ماجرا به بازپرس گفت: حدود ساعت 7 صبح دیروز در یکی از خیابان‌های شرقی تهران منتظر تاکسی برای رفتن به محل کارم بودم. دقایقی بعد سوار خودروی سمند سفید رنگی که گمان می‌کردم مسافر‌کش است، شدم. در این حین راننده تغییر مسیر داد که من به او اعتراض کردم اما وی با چاقو من را تهدید کرد و سرم را زیر صندلی برد.

دختر 30 ساله در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: من هر چه به راننده التماس کردم که کاری با من نداشته باشد فایده‌ای نداشت و وی با میله آهنی چندین ضربه به سرم زد و من را مجروح کرد. دقایقی بعد در حالیکه متوجه شدم از تهران خارج شده‌ایم، این ناجوانمرد در بیابانی توقف کرد و با پیاده کردنم از ماشین با زور به من تعرض کرد. بعد از این رفتار شوم نیز، وی با بستن دست و پاهایم من‌ را داخل صندوق عقب ماشین گذاشت. لحظاتی بعد وی با سرقت کیف و گرفتن رمز عابربانکم من را وسط بیابانی از ماشین به بیرون پرتاب و فرار کرد که من با تلاش فراوان توانستم دست و پایم را باز کنم و خود را به لبه جاده برسانم.

پس از اظهارات دختر جوان، آرش سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران دستور شناسایی و دستگیری متهم این پرونده را صادر کرد تا اینکه با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم این پرونده، به اتهام آدم‌ربایی یک زن جوان دیگر در زندان به سر می‌برد.

صبح امروز با انتقال متهم 22ساله پرونده به دادسرای امور جنایی تهران وی در مقابل بازپرس لب به اعتراف گشود و درباره انگیزه خود از آزار و اذیت دختر جوان به بازپرس گفت: در آن روز دختر جوان را به عنوان مسافر سوار کردم و چون مقداری پول به دوستم بابت خرید ماده مخدر شیشه بدهکار بودم، تصمیم به ربودن و سرقت از دختر جوان گرفتم. بعد از آزار و اذیت دختر جوان 500 هزار تومان از وی دزدیدم و 200 هزار تومان نیز از کارت عابر بانکش برداشت کردم و این 700 هزار تومان را برای بدهی خرید مواد به دوستم دادم.

پس از اعتراف پسر 22 ساله به آزار و اذیت دختر جوان، وی به دستور آرش سیفی؛ بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
زورگیری و سرقت دختر و پسر جوان