سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ 16 تن در شش تصادف در جاده‌های قم مصدوم شدند


حوادث/ 16 تن در شش تصادف در جاده‌های قم مصدوم شدندایرنا/ معاون مرکز فوریتهای پزشکی قم گفت: روز گذشته شش تصادف در جاده های این استان اتفاق افتاد که منجر به مصدومیت 16تن از هموطنان شد.

مهدی فراهانی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: در برخورد دو خودرو ساعت 5 صبح جمعه درجاده جعفریه قم پنج تن مجروح شدند که دو تن از مجروحان به دلیل وخامت حال توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی قم منتقل شدند.

وی گفت: عصر دیروز نیز واژگونی وانت در جاده سلفچگان به نیزار قم نیز دو مصدوم ( پدر و پسر ) برجای گذاشت و بالگرد هوایی اورژانس به محل اعزام شد.

فراهانی ، تصادف درجاده گرمسار را از دیگر حوادث روز گذشته در محورهای قم ذکر کرد و گفت: دراین تصادف خودرو ، دو تن مصدوم شدند که توسط اورژانس به مراکز درمانی قم انتقال یافتند.

وی گفت: عصر دیروز همچنین براثر واژگونی پژو 206 در جاده قدیم قم - اصفهان نیز چهار تن مصدوم که توسط آمبولانس های اورژانس به یکی از بیمارستانهای قم منتقل شدند.

وی واژگونی وانت در محور سلفچگان قم به دلیجان نیز دو مصدوم برجای گذاشت.

فراهانی گفت: برخورد خودرو با موتور سیکلت در کمربندی امامزاده جمال ، 72 تن قم نیز منجر به مصدومیت راکب موتور شد که توسط اورژانس به مراکز درمانی قم منتقل شد.

طرح نوروزی مرکز فوریت های پزشکی قم از 26 اسفندماه آغاز شده و تا 16 فروردین ماه سال آینده ادامه می دهد.

اورژانس قم با 38 پایگاه در محورهای مواصلاتی قم مشغول خدمت به هموطنان می باشد.

درهمین حال رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: اکثر تصادفات جاده ای قم به دلیل ناتوانی درکنترل وسیله نقلیه و واژگونی رخ داده که بیشترین عامل آن عدم توجه به جلو بوده است.

سرهنگ اردشیر جمشیدی در گفت وگو با ایرنا توضیح داد که این مساله می تواند ناشی از خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و حتی تعویض یک سی دی باشد.

قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم –کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.
استان قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور قرار گرفته است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار دو اتوبوس در قم دستکم 43 کشته و 44 مصدوم برجا