سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاهش معضلات خودکشی و حاشیه نشینی نیازمند کار فرهنگی است


به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح محمدی روز دوشنبه در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتباری افزون بر 190 میلیون ریال در راستای فرهنگ سازی برای کاهش و پیشگیری از این دو معضل و آسیب مهم اجتماعی در استان در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: از این میزان اعتبار 100 میلیون ریال برای کاهش معضل حاشیه نشینی و 90 میلیون ریال نیز برای پیشگیری از آسیب اجتماعی خودکشی هزینه می شود.
محمدی اظهار کرد: تاکنون برای کاهش و پیشگیری از این دو معضل و آسیب مهم اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد اقدامات و تلاش های ارزنده ای انجام شده و یا در حال انجام است.
وی عنوان کرد: راهکارهای کوتاه، میان و بلندمدت برای کاهش و پیشگیری از این دو معضل و آسیب مهم اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد از سوی متولیان امر و دستگاه های اجرایی مربوطه ارائه شود.
محمدی ابراز داشت: دستگاه های اجرایی و به ویژه نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش و پیشگیری از این دو معضل و آسیب مهم اجتماعی همکاری لازم را داشته باشند.
وی افزود: در صورت نیاز یک تحقیق علمی و میدانی برای بررسی زوایای مختلف دلایل بروز این دو معضل و آسیب مهم اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در زمینه خودکشی در این استان انجام و در نشست های کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان برای تصویب و اجرا مطرح شود.
محمدی گفت: چنانچه کاهش این دو معضل و آسیب مهم اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد به تشکل های مردم نهاد غیردولتی استان واگذار شود اثرگذارتر خواهد بود.
7535/6162

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برنامه حرکت حاشیه نشینی معلول نیازمند و کمک خیرین تبریز