سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بالگردی با دستکم 13 سرنشین در غرب نروژ سقوط کرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روز جمعه بالگردی با دست‌کم 13 سرنشین در اطراف شهر «برگن» واقع در غرب نروژ سقوط کرد.

کانال 2 تلویزیون نروژ گزارش داده است که این بالگرد در نزدیکی ساحل سقوط کرده و  احتمالا تعدادی از سرنشینان هم در آب افتاده‌اند. نیروهای امدادی برای کمک به حادثه دیدگان به محل اعزام شده‌اند.

روزنامه گاردین هم به نقل از شاهدان نوشته است که بعد از سقوط بالگرد، انفجاری قدرتمند رخ داده است. بر اساس گزارش‌های اولیه این بالگرد حامل کارکنان یک میدان نفتی دریایی بوده است. 

شبکه اسکای نیوز به نقل از پلیس نروژ نوشته است که هنوز هیچ یک از سرنشینان بالگرد زنده پیدا نشده، اما عملیات جست‌وجو و امداد ادامه دارد. 

یکی از نیروهای پلیس محلی در این مورد گفت که آخرین اطلاعات حاکی از این است که 11 نفر به همراه 2 تن خدمه پرواز سرنشین این بالگرد بودند.

با این حال پلیس در بیانیه‌ای به همین منظور اعلام کرده‌ است که همچنان نمی‌توان تعداد دقیق سرنشینان را تائید کرد.

هنوز علت سقوط این بالگرد مشخص نیست. 

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
عملیات امداد در جاده های برفی نروژ و سقوط دلخراش دسته جمعی!