سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پوردستان: ‌بازتاب رزمایش "محمد رسول الله ۳" دل آمریکا را به لرزه درمی‌آورد


پوردستان: ‌بازتاب رزمایش "محمد رسول الله ۳" دل آمریکا را به لرزه درمی‌آورد

ایلنا/رزمایش محمد رسول الله ۳ با پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و برخورد سخت و خشن برای دشمن و نیروهای تکویری به پایان رسید.

امیر پوردستان در مراسم پایانی رزمایش محمد رسول‌الله ۳ اظهار کرد: نگاه نکنید این رزمایش به طور مثال در منطقه‌ای مانند تربت جام اجرا شد و بازتاب آن دل آمریکایی‌ها را به لرزه در می‌آورد.

وی با اشاره به حوادث کربلا و بعد از آن گفت: در حوادث پس از عاشورا حضرت زینب(س) جمله‌ای را می‌فرمایند که دنیایی از معانی و معارف در‌‌ همان کلام مستتر است، جمله چیزی «جز زیبایی ندیدم» یعنی ما با شناخت وارد شدیم و فرجام کار که کشته شدن است را می‌دانستیم، یعنی همه به تکلیفشان عمل کردند و کسی کم نگذاشت و هر چه در بضاعتشان بود را پای کار آوردند.

امیر پوردستان افزود: پیام این رزمایش هم همین است، اگر تحریممان کنند، اگر امکانات باشد یا نباشد، اگر عده‌مان زیاد یا کم باشد، ما ایستاده‌ایم، در هر شرایطی چه سرد، چه گرم و چه باد یا باران باشد ما ایستاده‌ایم و کارمان را انجام می‌دهیم، هیچ بهانه‌ای از هیچ کس در پیشگاه خداوند قابل قبول نیست؛ همه باید با تمامی بضاعتشان وارد شوند، مانند همین چیزی که در این رزمایش شاهد آن بودیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان از امیران، فرماندهان، روحانیون، سربازان و سایر شرکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران رزمایش بزرگ محمد رسول الله ۳ تقدیر و تشکر کرد.


ویدیو مرتبط :
مردم و رزمایش محمد رسول الله