سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ انفجار گاز در نیشابور 3 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت


ایسنا/ انفجار گاز در دو منزل مسکونی واقع در سه راه چمبران و روستای اسحاق آباد، سه کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش روابط عمومی آتش نشانی شهرستان نیشابور، در انفجار منزل مسکونی سه راه چمبران، سه مصدوم حادثه انفجار گاز، توسط امدادگران اورژانس 115 به بیمارستان انتقال یافتند که متاسفانه دو نفر از آنها به علت شدت سوختگی و جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

علی شکیبا، معاونت پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور پس از بررسی محل حادثه علت این انفجار را نشت احتمالی گاز از قسمت آبگرمکن و عمل نمودن کنتاکت یخچال و ایجاد انفجار و متعاقباً آتش‌سوزی اعلام کرد.

بر اثر این انفجار و آتش‌سوزی، علاوه‌ بر تلفات جانی، لوازم منزل و جهیزیه عروسی که در آن‌جا نگهداری می‌شد، دچار سوختگی و روسوزی شده بود.

همچنین در انفجار گاز دیگری در روستای اسحاق‌آباد نیز یک نفر دیگر جان خود را از دست داد که به گفته معاونت پیشگیری سازمان این حادثه در اثر نشت گاز و روشن کردن لامپ توسط مالک رخ داد و موجب مرگ این همشهری 70 ساله شد.

مسعود حاج بگلو، مدیریت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از شهروندان خواست که حتماً اتصالات گاز مصرف‌کننده‌های گازی را مورد بررسی قرار دهند و از بست و شیلنگ استاندارد استفاده نمایند تا از اتفاقات احتمالی جلوگیری شود.


ویدیو مرتبط :
انفجار در ترکیه ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت