سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ قاتل مرد دلار فروش در یک قدمی قصاص


حوادث/ قاتل مرد دلار فروش در یک قدمی قصاص میزان/ پرونده مرد جوانی که به خاطر 3 میلیون تومان، مرد دلار فروشی را به قتل رسانده بود با تایید حکم قصاصش برای اجرا به دادسرای امور جنایی ارسال شد.

رسیدگی به این پرونده همزمان با قتل مرد دلار فروش در زیرزمین مغازه اش آغاز شد؛ پسر مقتول که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود، در بازجویی‌ها مدعی شد ساعتی قبل برای دیدن پدرم به مغازه اش رفتم، اما هر چه در زدم، او در را باز نکرد.
تعدادی از اهالی محل وقتی متوجه شدند، من پسر صاحب مغازه هستم؛ ادعا کردند دقایقی قبل متوجه سر و صدا از داخل مغازه شده اند. در حالی که با اظهارات همسایه ها احتمال دادم، برای پدرم اتفاقی افتاده باشد؛ درب را شکسته و به زیرزمین رفتم و آنجا مرد جوانی به نام کامبیز که از مشتریان پدرم بود، با آجر به سمتم حمله کرد. من هم از ترس فرار کردم. دقایقی بعد با رفتن کامبیز از مغازه به زیرزمین رفتم و با جسد بی جان پدرم رو به رو شدم.
در حالی که تحقیقات برای دستگیری مرد جوان به عنوان مظنون جنایت ادامه داشت، او خود را تسلیم پلیس کرده و به قتل اعتراف کرد. قاتل 34 ساله در جلسه دادگاه در دفاع از خود گفت: 3 میلیون تومان به مقتول پول داده بودم تا با آن کار کرده و هرماه سودش را به من بدهد. یک هفته قبل از جنایت، صاحب خانه برای تمدید قرارداد از من پول بیشتری خواست. وقتی به مغازه مرد دلار فروش رفتم، او با دادن وعده‌های واهی از دادن سود پولم خودداری کرد؛ من هم عصبانی شدم و با ضربه‌های آجر او را به قتل رساندم. وقتی می خواستم از محل جنایت فرار کنم، پسر مقتول سر رسید و راز جنایت بر ملا شد.
با اعترافات کامبیز، قضات دادگاه کیفری او را به قصاص محکوم کردند که این حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید شد. با تایید حکم قصاص قاتل 34 ساله پرونده برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی ارسال شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
خدا در یک قدمی حوادث زندگی ما....