سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: بی‌سواد خواندن منتقدان برخلاف شعارهای انتخاباتی رئیس‌جمهور است


نماینده مجلس: بی‌سواد خواندن منتقدان برخلاف شعارهای انتخاباتی رئیس‌جمهور است

فارس/ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بی‌سواد خواندن منتقدین در تناقض با شعارهای تبلیغاتی رئیس‌جمهور است و وی باید به جای واکنش تند به تحریم نمایشگاه مطبوعات از سوی برخی رسانه‌ها آن را ریشه‌یابی کند.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با انتقاد از برخورد نامناسب دولت با رسانه‌های منتقد گفت: آقای رئیس‌جمهور در سخنان تبلیغاتی خود پیش از انتخابات سال 92 از آمادگی خود برای پذیرش انتقادات اعلام و از آن استقبال می‌کرد اما در دوره ریاست جمهوری وی ما شاهد برخورد نامناسب آقای رئیس‌جمهور با انتقادکنندگان هستیم.
وی افزود: ما شاهدیم که دولت و آقای رئیس‌جمهور چه مواضع تندی را در قبال منتقدین اتخاذ می‌کنند و آنها را با الفاظی همچون بیسواد خطاب می‌کند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تحریم نمایشگاه مطبوعات از سوی رسانه‌های اصولگرا اظهار داشت: متأسفانه آقای رئیس‌جمهور به جای اینکه این موضوع را ریشه‌یابی و دلایل آن را مشخص کند موضع تندی را در قبال تحریم‌کنندگان نمایشگاه مطبوعات امسال اتخاذ کرد.
طاهری در پایان خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور باید از واکنش تند نسبت به انتقاد رسانه‌ها پرهیز کند و به جای اینگونه رفتارها همانند یک پدر رفتاری مناسب و منطقی در این باره داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
نامه 15 نماینده مجلس به رئیس جمهور برای توقف واردات انح