سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای رسیدگی به فاجعه شیعیان نیجریه


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (24 آذر 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در تذکری به وزیر صنعت، خواستار توضیح علت خروج میلیاردها دلار از کشور برای واردات کالاهای ضرور و لوکس و خودروهای گرانقیمت شد.

ابراهیم کارخانه‌ای و فتح‌الله حسینی نمایندگان همدان و قصرشیرین در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار پرداخت برنامه‌محور پاداش بازنشستگی کارکنان دولت و جلوگیری از تبعیض در پرداخت‌ها و لزوم توجه به کارکنان با حقوق و مزایای پایین در پرداخت مطالبات شدند.

فرهاد بشیری، محمداسماعیل سعیدی، ناصر سودانی، هاشمی، عباس صلاحی، سیدحسین دهدشتی، محمدسعید انصاری، امیر خجسته، علیرضا محجوب، علیرضا سلیمی، محمدمهدی رهبری املشی، محمدحسن آصفری، مفید کیایی‌نژاد، محمد فیروزی، کمال‌الدین پیرمؤذن، رحمانی نمایندگان پاکدشت، تبریز، اهواز، خوی، تفرش، آبادان، همدان، تهران، محلات، رودسر، اراک، طالقان، قمصر، اردبیل به وزیر امور خارجه لزوم انجام اقدامات جدی‌تر توسط وزارت امور خارجه برای استفاده از همه ظرفیت‌ها و مجامع بین‌المللی برای رسیدگی به فاجعه رخدادی برای شیعیان نیجریه را متذکر شدند.

حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در تذکری به وزیر صنعت خواستار جلوگیری از واردات بی‌رویه از کشور چین شد.

حسین فتاحی نماینده مردم شهر بابک به رئیس‌جمهور در مورد عدم تقدیم لایحه بودجه سال ۹۵ به مجلس شورای اسلامی در موعد مقرر قانونی تذکر داد.

علیرضا منظری توکلی نماینده مردم بافت در تذکری به رئیس‌جمهوری، خواستار توجه ویژه و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی در برنامه ششم توسعه کشور شد.

عباس مقتدری نماینده مردم اصفهان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضرورت تسریع در ارسال اساسنامه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد به دولت برای تصویب آن را متذکر شد.

علی نعمت چهاردولی نماینده مردم ملایر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد: علت افزایش قیمت‌ کالاها و خدمات مختلف در شرایط رکود اقتصادی چیست؟

انتهای پیام/

http://fna.ir/DR3B01


ویدیو مرتبط :
لزوم رسیدگی به سهل انگاری وزارت نفت در استخدام