سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون استانداری فارس: یگانگی برای برگزاری انتخابات آینده ضروری است


به گزارش ایرنا، هادی پژوهش جهرمی چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان فارس با فرمانداران و بخشداران حوزه انتخابیه لامرد و مهر در لارمرد افزود:با هم حرکت کنیم تا اختلاف و دوگانگی ایجاد نشود چرا که اختلاف پذیرفته شده نیست.
وی گفت: باید از کنار مسائل حاشیه ای عبور کرد و نگاه سیاسی را کنار گذاشت تا بتوانیم به جلو حرکت کنیم.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس ضمن اعلام این مطلب که تا کنون روند امور انتخابات در حوزه انتخابیه لامرد و مهر بخوبی انجام شده است ادامه داد: فرآیندهای بعدی انتخابات نیز درچارچوب قانون پیش برده می شود.
جلسه مشترک ستاد انتخابات استان فارس با فرمانداران و بخشداران حوزه انتخابیه لامرد و مهر با حضور یحیی هاشمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس در مرکز ستاد حوزه انتخابیه لامرد و مهر برگزار شد.
عبدالرضا منصوری فرماندار شهرستان لامرد هم اظهار داشت: در حوزه انتخابیه لامرد و مهر با هماهنگی و همدلی هایی که وجود داشت از ابتدای فرآیند انتخابات همه امور برابر قانون و جدول زمان بندی انجام شده است.
وی ادامه داد: با اتمام فرآیند ثبت نام و بررسی صلاحیت نامزدها در هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه هم اکنون در مرحله تعیین شعب اخذ رأی در حوزه های اصلی و فرعی حوزه انتخابیه هستیم که پس از بررسی و اخذ نظر هیات محترم نظارت در موعد مقرر نهایی خواهد شود.
منصوری با اشاره به رصد و مراقبت دستگاه های مربوط در حوزه انتخابات و تخلفات، اضافه کرد: برای برگزاری یک انتخابات خوب نیاز به مشارکت همه مردم و ایجاد شور و نشاط در جامعه همراه با رعایت قانون داریم که این امر در حوزه انتخابیه به خوبی تحقق یافته است.
رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه لامرد و مهر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و پر نشاط در این حوزه صورت گرفته است گفت: هماهنگی و همدلی بسیار خوبی بین مسئولان مختلف دستگاه های اجرایی قضایی و امنیتی شهرستان وجود دارد تا بتوانیم ضمن رعایت قانون انتخابات پر نشاط و خوبی برگزار کنیم.
1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشریح شرایط برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی از زبان معاون درمان وزارت بهداشت