سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توضیح وزارت دفاع عراق درباره اخراج دو هواپیمای حامل سلاح از کشور


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،وزارت دفاع عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، دو هواپیمای نظامی که به دلیل حمل سلاح دارای سیستم صدا خفه کن برای منطقه کردستان در فرودگاه بغداد توقیف‌شده بودند، به پایگاه‌های خود در کویت و ترکیه بازگشتند.

به نوشته خبرگزاری «کردپرس»، وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه چند کمیته که از سوی «حیدر العبادی» فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در فرودگاه بین‌المللی بغداد تشکیل‌شده‌اند، از محموله این هواپیماها بازرسی کردند، افزود: این کمیته‌ها در بازرسی از دو هواپیمایی که اخیراً در فرودگاه بغداد به زمین نشسته بودند، تعدادی کلت‌های دارای صدا خفه‌کن و دیگر سلاح سبک کشف کردند.

در این بیانیه با تأکید بر اینکه مشکل اصلی محموله این هواپیماها سلاح مجهز به سیستم صدا خفه کن بود، افزود: به دستور فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به این دو هواپیما پس از توقیف چندروزه محموله آنها اجازه داده شد با همه محموله خود فرودگاه بین‌المللی بغداد را به‌سوی پایگاه‌هایشان در کویت و ترکیه ترک کنند.

انتهای پیام/غ

 


ویدیو مرتبط :
توضیح فایل رفع آلودگی هوای کشور در وزارت صنایع و معادن