سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نفس‌گیرترین نظرسنجی‌ها و جدال‌ها – خاطره‌انگیز‌ترین محصول از نگاه شما چیست؟


photo_2015-11-12_15-16-22

هرچقدر هم که به محصولات جدید و پیشرفته‌تری عرضه شود، اما هرگز نمی‌توان خاطرات محصولات قدیمی را فراموش کرد. کنسول‌های بازی، موبایل‌ها و کامپیوتر‌ها همگی از چنین محصولاتی به‌شمار می‌روند. اما تا به‌حال فکر کرده‌اید کدام محصول می‌تواند عنوان “یک نوستالوژیکی تمام عیار” را به‌یدک بکشد؟ در نظرسنجی امشب قصد داریم تمامی محصولاتی که در سری مطالب “نوستالوژیک” بررسی کرده‌ایم را جمع کرده تا ببینیم کدام یک می‌تواند به‌عنوان خاطره‌انگیز‌ترین محصول از دید کاربران ترنجی تبدیل شود. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

در نظرسنجی هفته‌ی گذشته به بحث پیرامون بازی‌ها پرداختیم و این سوال را از شما عزیزان همراه ترنجی پرسیدیم که بیشتر کدام سبک بازی را می‌پسندید و وقت بیشتری را به آن اختصاص می‌دهید و اکنون پس از سپری شدن یک هفته از آن نظرسنجی، مهلت شرکت در آن به اتمام رسید و نتیجه‌ی نهایی را تقدیم حضور شما عزیزان همراه ترنجی می‌کنیم.

Capture

حدود سه ماه است که سری نوستالوژیک را آغاز کرده‌ایم و تا به‌امروز محصولات مختلفی را در آن‌ بررسی کرده‌ایم. از کنسول‌های بازی حساب کنید تا موبایل‌های متنوع دوران نه‌چندان دور. حال این نظرسنجی فرصت خوبی است که خاطره‌انگیز ترین محصول بررسی شده در این سری را مشخص کنیم. پس بیایید و با نامزد‌های این رقابت آشنا شویم.

پلی استیشن یک

4

اولین نامزد این نظرسنجی، اولین کنسول‌ بازی سونی یعنی پلی استیشن یک است. این کنسول بازی که حدودا در اوایل دهه 80 وارد کشور شد توانست بسیاری از بازیکنان را مجذوب خود کند، حتی امروزه بسیاری از این بازیکنان همچنان از بازی‌کردن برخی بازی‌های مشهور این کنسول لذت می‌برند. حتما می‌دانید که کنسول‌های بازی برای بازی کردن هستند پس دلیل عمده موفقیت یک کنسول به‌ بازی‌های آن مربوط است و پلی اسیتشن یک در این زمینه واقعا عالی عمل کرده است، از سری بازی‌های محبوبی همانند کراش حساب کنید تا بازی‌های مبارزه‌ای مانند سری تیکن. به‌راستی که دوران بازی‌های کامپیوتری در گذشته بسیار شیرین بوده‌ است.

ویندوز اکس‌پی

6

شاید یکی از بخش‌های مورد علاقه من در این لیست مربوط به سیستم‌عامل محبوب یعنی ویندوز اکس‌پی باشد. این سیستم‌عامل با طراحی گرافیکی و زیبایش در کنار قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاربردی‌اش در دل بسیاری از کاربران جا گرفته است. چند وقتی می‌شود که پشتیبانی از این سیستم‌عامل به‌ پایان رسیده است اما در کمال تعجب بسیاری هنوز از این سیستم‌عامل محبوب استفاده می‌کنند. اما دلیلش چیست؟ به‌راستی که نمی‌دانیم! در کل این یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین نسخه‌های ویندوز تا به این تاریخ بوده است و باید از مایکروسافت برای عرضه چنین نسخه‌ای تشر کنیم!

سونی‌اریکسون K750

1

یک سونی ایکسون است و یک K750! این محصول یکی از موفق‌ترین محصولات این شرکت است که در بین کاربران ایرانی هواداران بسیار زیادی دارد. جهت یادآوری باید بگوییم که این محصول توانست لقب محبوب‌ترین موبایل سونی اریکسون را از آن خود کند. صفحه نمایش 1.8 اینچی با رزلوشن 176 در 220 و دوربین فوق‌العاده عالی 2 مگاپیکسلی از ویژگی‌های این محصول است. اگر یادتان باشد قبلا هم این موضوع را گفته‌ایم که شاید این محصول چیز زیادی برای رو کردن نداشته باشد اما اگر این محصول را یک بار دیگر در دستتان بگیرید آن خاطرات شیرین مجددا برایتان زنده می‌شوند.

نوکیا 1100

3

مجددا به یک موبایل خاطره‌انگیز دیگر می‌رسیم. نوکیا 1100، محصولی بسیار پرفروش و با دوام فراوان که در بین کاربران ایرانی هواداران بسیاری داشت. شاید در این محصول خبری از دوربین با کیفیت و یا صفحه‌نمایش رنگی نباشد، اما این به‌آن معنی نیست که این محصول هیچ ارزشی ندارد، بلکه همان بازی Snake خود برگ‌ برنده‌ای در این محصول به‌حساب می‌آید! بدنه محکم و به‌عبارتی ضد ضربه خود مهر تاییدی بر محبوبیت این محصول است!

سگا جنسیس و نینتندو NSE (میکرو)

2

حال به‌سراغ دو کنسول حماسی می‌رویم. کنسول‌های بازی سگا جنسیس و میکرو از محبوب‌ترین گجت‌های گیمر‌های دورانی نه‌چندان دور است. همانند پلی اسیتشن، دلیل موفقیت و محبوبیت این دو در میان کاربران، وجود بازی‌های بسیار متنوع و سرگرم کننده است. برای مثال در کنسول بازی سگا شاهد بازی‌هایی مانند سری سونیک، لاکپشت‌های نینجا، پلیس آهنی و بازی محبوب فوتبال بودیم.

5

در میکرو نیز شاهد برخی بازی‌ها مانند Contra، تانک و یا سیرک بودیم، البته مهمترین بازی موجود را از یاد نبریم. آن بازی چیزی نیست جز سری فوق‌العاده محبوب و موفق سوپر ماریو. البته بازی‌ها تنها بخشی از خاطرات ما را درباره کنسول‌های بازی تشکیل می‌دهند، زیرا خاطراتی مانند خراب کردن دسته‌ها و یا رفتن به کلوپ‌بازی‌ها خود دست کمی از لذت بردن از محتوای اصلی بازی نداشتند و همواری بخشی جذایی ناپذیر از زندگی روزمره‌ی ما حساب می‌شدند.

حال وقت آن رسیده است تا به محصول خاطره‌انگیز برتر رای بدهید.

خاطره انگیزترین محصول از دید شما کدام است؟

ویندوز اکس‌پی (25%, 3 Votes)سونی‌اریکسون K750 (25%, 3 Votes)سگا جنسیس و نینتندو NSE (میکرو) (25%, 3 Votes)پلی استیشن یک (17%, 2 Votes)نوکیا 1100 (8%, 1 Votes)

تعداد رای دهندگان: 12

Vote

Loading ... Loading ...

نظر شما چیست؟ کدام یک می‌تواند لقب خاطره‌انگیز‌ترین محصول را از آن خود کند؟

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
‫ماراتن طاقت فرسای دخترهای تهرانی برای خوش اندام شدن نفس گیرترین و سالم ترین تمرینات عضله سازی و چرب‬‎