سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سازمان بیمه سلامت


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، دخیل عباس زارع زاده عصر دوشنبه به جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اشاره کرد و گفت: کلیات شور دوم لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیأت های انضباطی نیروهای مسلح تصویب شد.
وی ادامه داد: ارائه گزارش مسؤولان سازمان بیمه سلامت ایران در کمیسیون از موضوعات دیگر این جلسه بود و عنوان شد با توجه به تحت پوشش قرار گرفتن افراد بیشتر در سطح کشور، منابع بیشتری در اختیار این سازمان قرار گیرد و نمایندگان در این رابطه تلاش می کنند مساعدت شود.
این عضو کمیسیون شوراها افزود: مهدی چمران رییس شورای شهر تهران از مهمانان امروز کمیسیون بود.

**بررسی عملکرد صندوق کارآفرینی امید در کمیسیون برنامه و بودجه
عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از حضور نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در کمیسیون متبوعش برای ارایه گزارش عملکرد این صندوق خبر داد.
هادی قوامی درباره جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به عملکرد صندوق کارآفرینی و امید، تصریح کرد: نورالله زاده با حضور در کمیسیون برنامه، همچنین توضیحاتی را در رابطه با عملکرد صندوق که باعث کارآفرینی و ایجاد اشتغال شده است، داد.
وی با اشاره به اظهارات مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید ادامه داد: اعتبارات صندوق در سال 91 حدود 330 میلیارد تومان بوده و در سال های 92، 93 و 94 هر سال، 1000 میلیارد تومان بوده است.
سیام**7261 /1449

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد