سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توجه به زنان، توسعه جامعه را در پی دارد


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در روز یکشنبه زهراسادات احمدی زاده در نخستین گردهمایی مشاوران امور بانوان و خانواده ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در مشهد گفت: تغییر نگرش به حضور بانوان بعد از انقلاب اسلامی باعث حضور آنان در عرصه های مختلف از جمله حوزه های مدیریتی شده است.
وی اظهار کرد: کرامت انسانی و اسلامی بانوان پس از انقلاب اسلامی بیش از پیش حفظ شد و خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب شاهد حضور موثر بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی هستیم.
احمدی زاده گفت: در حوزه ماموریت های مختلف در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز بانوان نقش بسیار مهمی دارند و اکنون در حوزه های گوناگون شاهد حضور بانوان در این سازمان هستیم.
وی افزود: در حوزه میراث فرهنگی مانند میراث ناملموس و آیین های سنتی، در حوزه صنایع دستی و رشته های مختلف مشاغل خانگی و نیز گردشگری، بانوان نقش حائز اهمیتی دارند و زنان شاغل در این سازمان علاوه بر تحصیلات دانشگاهی دارای مهارت های علمی، فرهنگی و هنری هستند.
وی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی برای بانوان صورت گرفته که از آن جمله می توان به عقد تفاهم نامه با نهاد زنان و خانواده ریاست جمهوری اشاره کرد.
مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان رضوی نیز با اشاره به نقش و جایگاه بانوان گفت: در توسعه اقتصادِی، اجتماعی و فرهنگی جامعه باید بیش از پیش به بانوان و نقش آنان توجه شود.
فرشته سلجوقی با اشاره به عدم معرفی بانوان تاثیرگذار در طول تاریخ از جمله 'گوهرشاد' گفت: به نظر می رسد بانوانی که کارهای تاثیرگذار و مهم انجام داده اند کمتر معرفی شده اند و بانوان آشنایی زیادی با آنان ندارند.
7496/5132

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
12- توسعه دادن زمان با کلاس DateTime در پی اچ پی