سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش معاون وزیر آموزش و پرورش به ابطال اعمال معدل سال سوم متوسطه در آزمون سراسری


علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در واکنش به « ابطال اعمال معدل سال سوم متوسطه در آزمون سراسری توسط دیوان عدالت اداری»، اظهار داشت: دیوان عدالت اداری مرجع قانون گذار بوده و احکامش لازم الاجرا‌ است، اما شورای اجرای قانون حذف کنکور هم بنا بر مصوبه مجلس شورایی قانونی است که اجرای قانون کنکور را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: رأی دیوان عدالت اداری به سازمان سنجش ابلاغ شده است و شورای اجرای قانون حذف کنکور که ریاستش بر عهده وزیر علوم تحقیقات و فناوری است، این رأی را بررسی و توضیحات لازم را به این دیوان ارائه خواهد کرد.

به گزارش فارس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور حکمی، بند 2 مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در  ششم آذر 1392 مبنی بر تاثیر مستقیم و قطعی نمرات سال آخر متوسطه در کنکور سراسری را ابطال کرد.

این رأی که در پی درخواستی برای ابطال بند 2 مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو صادر شده است اشعار می دارد از آنجا که بر اساس قانون باید متوسط نمرات 3 سال متوسطه در کنکور لحاظ شود، مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو که اعمال معدل سال آخر را مجاز شمرده است باطل است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MTEWZ0


ویدیو مرتبط :
معاون وزیر آموزش و پرورش در میمه