سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عاملان شهادت 3 مامور ناجا به هلاکت رسیدند


عاملان شهادت 3 مامور ناجا به هلاکت رسیدند آخرین خبر/ باتلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) سه عضو تیم عامل جنایت خاش به هلاکت رسیدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهرستان خاش گفت: این افراد درپی اطلاعات مردمی کشته شدند. چاکرزهی افزود: این افراد دیشب در فلکه پشتکوه شهر خاش به نیروهای انتظامی مستقر در پست ایست بازرسی تیراندازی کردند که بر اثر آن 3 مامور انتظامی به شهادت رسیدند و یک نفر نیز مجروح شد. گروهبان یکم منوچهر جوینی، گروهبان یکم ابوالفضل خمر و سرباز وظیفه عباس چراغی شهدای این حادثه هستند.

همچنین به گزارش میزان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به شهادت سه مامور پلیس در کمین افراد مسلح شرور گفت: ساعت 21 شب گذشته ماموران پلیس شهرستان خاش در حال گشت زنی و ایست و بازرسی بودند که چند فرد مسلح سوار بر یک خودرو تویوتا به ایست بازرسی نزدیک شده و به روی ماموران آتش گشودند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
40 عضو ارشد داعش در سوریه به هلاکت رسیدند