سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نام نویسی بیمه سلامت ویژه اتباع خارجی البرز آغاز شد


قاسم جهانبخش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام اتباع خارجی دارنده کارت آمایش و هویت معتبر(عراقی و افغانستانی ) زیر پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.
وی ادامه داد: نقش ویژه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از کشورهای همسایه بر هیچ نهاد بین المللی پوشیده نیست و امروز شاهد آن هستیم که با اجرای طرح بیمه سلامت ویژه اتباع خارجی در ایران گامی جدید در جهت این نوع حمایت برداشته شده است.
جهانبخش گفت: یکی از اهداف مهم اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان البرز ارتقای سطح کیفی رفاه اتباع خارجی حاضر در استان و ارائه الگوی مطلوب به جامعه هدف ترسیم شده که تا به امروز نیمی از اهداف طراحی شده محقق شده است.
وی افزود: این طرح از امروز آغاز و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت، که درآن تمام پناهندگان دارای کارت های هویتی معتبر را شامل می شود.
این مسئول در ادامه بر لزوم برنامه ریزی دقیق حضور اتباع خارجی تاکید کردو گفت: اگرچه زمان دوماهه برای این طرح مقرر شده اما پناهندگان متقاضی هر چه سریعتر جهت استفاده از این شرایط اقدام کنند.
وی بیان داشت: پناهندگانی که از بیماری خاص رنج می برند ، در اولویت اجرای این طرح قرار دارند و آنان باید با در دست داشتن مدارک پزشکی مورد تایید برای بهره گیری از این طرح به دفاتر سلامت یا دفاتر پیشخوان دفاتر دولت اقدام کنند.
در این طرح بیماران خاص به صورت رایگان، اقشار آسیب پذیر با تخفیف ویژه و سایر اتباع خارجی با پرداخت هزینه های مربوطه از خدمات بستری و بستری موقت از طریق بیمارستان های زیر پوشش وزارت بهداشت بهره مند می شوند.ک/3
8029/ 6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بیمه امید آفرین ،سرطان بیمه البرز