علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم ورامین برگزار شد


به گزارش خبرنگار مهر، یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم شهرستان ورامین شامگاه جمعه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی ورامین در مسجد حضرت سجاد(ع) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سید حسین نقوی حسینی و محمد کوثری اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران و جمعی از مسئولان اجرایی حضور داشتند.

در این مراسم از شهیدان مهدی ثامنی راد و مهدی حیدری، دو شهید مدافع حرم شهرستان ورامین که در عرصه ورزش نیز فعال بوده اند، تجلیل به عمل آمد.

حضور خانواده های دیگر شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین نظیر شهیدان گودرزی و حسینی نیز از دیگر نکات جالب توجه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم شهرستان بود.

مجید بذرافشان در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم شهرستان ورامین برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود: شهیدان ثامنی راد و حیدری دو شهید ورزشکار شهرستان ورامین محسوب می شدند که در جریان دفاع از حریم اهل بیت به شهادت رسیدند.

وی بیان داشت: برگزاری این مراسم با هدف تجلیل از شهدای مدافع حرم و الگو دهی به جوانان و نوجوانان برای انتخاب شخصیت های مبارز وشجاع برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
شعرخوانی صابر خراسانی در یادواره شهدای مدافع حرم افغانی