سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قانون ممنوعیت تردد خودروهای با عمر بالای 20 سال، لازم‌الاجراست


رحمت‌الله حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به عدم اجرای قانون ممنوعیت تردد خودروهای بیشتر از 20 سال، اظهار داشت: تیم‌های کارشناسی با شناسایی‌ آسیب‌ها مطالعاتی داشتند و بر اساس آن پیشنهاداتی به دولت ارائه کردند. دولت نیز بر این اساس مصوبه‌ای تعیین کرد که انتظار داریم نیروی انتظامی با همراهی شهرداری نسبت به اجرایی شدن این مصوبه اقدام کند.

وی با تأکید بر اینکه مصوبه ممنوعیت تردد خودروهای فرسوده مورد پذیرش و لازم‌الاجراست، ادامه داد: به طور قطع رفع آلودگی هوا نیاز به عزم ملی دارد؛‌ در این بین دولت باید تسهیلات واقعی را برای جایگزین کردن خودروهای فرسوده تأمین کند، به عنوان مثال خرید یک خودروی 35 میلیون تومانی با وام 15 میلیون مشکلی را حل نمی‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر دولت به صورت جدی‌تر وارد این موضوع شود،‌ مشکل سریع‌تر حل خواهد شد،‌ تصریح کرد: با اجرای قانون ممنوعیت تردد خودروهای فرسوده ممکن است عده‌ای از نظر معیشتی آسیب ببینند اما اگر دولت قصد حل مشکل را دارد باید تسهیلاتی معادل 80 درصد قیمت خودرو را با سود بسیار پایین در اختیار مردم قرار دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قانون ممنوعیت واردات خودروهای بالای 2500 سی سی