سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نخستین اظهار نظر سفیر جدید ایران در ترکیه


نخستین اظهار نظر سفیر جدید ایران در ترکیهایرنا/ سفیرجدید جمهوری اسلامی ایران در ترکیه از تاکید مقامات عالیرتبه کشورمان برای اهتمام به توسعه، تعمیق و گسترش روابط و همکاری بین دوکشور خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه محمدابراهیم طاهریان فرد افزود: مقامات عالیرتبه ایران در بدو ماموریتم تاکید کردند با اولویت ویژه تمام اهتمام خود را صرف توسعه، تعمیق و گسترش روابط و همکاری میان دو کشور ایران و ترکیه کنم.

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران درترکیه در بدو ورود به آنکارا از سوی دیپلمات های جمهوری اسلامی، وابستگان نظامی و نمایندگان دفاتر ایران در ترکیه مورد استقبال قرار گرفت.

در این مراسم طاهریان با اشاره به اهمیت جایگاه ترکیه در سیاست خارجی ایران گفت: ترکیه همسایه خوب جمهوری اسلامی ایران است و امیدوارم در دوره جدید بتوانیم در اجرای اصول سیاست های جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تعاملات میان دو کشور را با همکاری کلیه بخش ها گسترش دهیم.
طاهریان پیش از این به عنوان سفیر ایران در کرواسی، افغانستان و پاکستان خدمت کرده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
اظهار نظر شبکه ماهواره ای وهابیت درباره انتخابات ایران