سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو خبر از شوشتر و اندیکا


شوشتر - شهردار شوشتر گفت:همزمان با تکمیل ضلع غربی رواق سازی خیابان طالقانی شوشتر، کار پیاده روسازی میدان 17شهریور تا چهارراه شهید رجایی بر اساس استانداردها و ضوابط معماری آغاز شد.
مهراب فلسفی زاده روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: در این عملیات همسان سازی ،همسطح سازی،کیفیت نوع مصالح و شرایط خاص معلولان پیش بینی شده است.
وی افزود:ضلع شرقی رواق سازی خیابان طالقانی نیز از منبع تملک و دارایی تامین اعتبار شده و تا پایان امسال به پایان می رسد.
وی گفت: برای اجرای ضلع شرقی رواق سازی خیابان طالقانی 12میلیارد پیش بینی شده که هشت میلیارد و 400میلیون ریال آن از اعتبارات تملک دارایی و چهار میلیارد رال آن از اعتبارات داخلی شهرداری تعیین شده است.
وی بااشاره به نورپردازی های انجام شده در سطح شهر گفت:نورپردازی در میادین و بلوارهای سطح شهر در حال انجام است و برای روشنایی پل شهید کجباف مشاور انتخاب شده که تا یک ماه آینده اجرایی می شود.
7159 / 6037
********
اندیکا - بمناسبت هفته بسیج و با حضور اقشار مختلف مردم همایش پیاده روی خانوادگی در بخش چلو شهرستان اندیکا برگزار شد.
به گزارش ایرنا شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی خانوادگی مسیر سه راهی امام زاده بابازاهد چلو تا سالن تربیت بدنی سپاه را پیاده روی کردند.
بخشدار بخش چلو شهرستان اندیکا در حاشیه این همایش به خبرنگار ایرناگفت:این همایش با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیکا و به منظورتقویت روحیه ورزش های همگانی و توجه به ورزش و سلامت جسمانی در میان خانواده ها برگزار شد.
عزت اله براتی افزود:برگزاری این گونه همایش ها باعث مشارکت خانواده ها در موضوعات اجتماعی،ارتقای سطح فرهنگ عمومی و کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی می شود.
در پایان این همایش به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
بخش چلو با جمعیتی بالغ بر 15هزار نفر در شمال شرق شهرستان اندیکا قرار دارد.
7159/ 6037

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
طبیعت اندیکا