سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اصلاح الگوی مصرف آب نیاز به فرهنگ سازی و مشاركت مردم دارد


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا حمیدرضا كرموند در دیدار رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان اظهار داشت: هزینه ای كه بابت عرضه آب در كشور از مصرف كننده گرفته می شود نه تنها از هزینه تمام شده استحصال، تصفیه، انتقال و توزیع آب كمتر است بلكه نسبت به نرخ مصرفی آن در كشورهای مختلف نیز تفاوت بسیار زیادی دارد.
وی قیمت تمام شده برای آب مصرفی در ایران را بیش از 10هزار ریال عنوان كرد وخاطرنشان كرد: اصلاح الگوی مصرف در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با فرهنگ سازی و مشاركت همه مردم امكان پذیر خواهد بود و رسانه ها در ترویج این فرهنگ نقش عمده ای را برعهده دارند.
كرموند اضافه كرد: رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه ، تهذیب نفس، اخلاق حسنه، موضع گیری مشخص در برابر رویدادها و تحلیل آنها است.
مدیرعامل شركت آب وفاضلاب استان با بیان اینكه جایگاه خبرنگاری، یك امانت مهم اجتماعی را بر عهده خبرنگاران قرار داده است،
یادآور شد: خبرنگاران و رسانه ها نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم و مسئولان را برعهده دارند.
وی یادآورشد: خبرنگاران باید با موشكافی مشكلات و برجسته كردن نقاط قوت زمینه توسعه بیشتر را فراهم كرده و مطالبات عمومی مردم رابه مسئولان منعكس كنند.
7273/6060

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اصلاح الگوی مصرف