سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیكر مطهر شهید مدافع حرم در پاكدشت تشییع شد


به گزارش خبرنگار ایرنا مردم ولایت مدار شهرستان پاكدشت با اجتماع در مصلای این شهرستان، پیكر شهید قوطاسلو را تشییع و تا منزل ابدی بدرقه كردند.
تشییع كنندگان با سردادن شعارهای حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست و این گل پرپر ما هدیه به رهبر ما، پیكر این شهید مدافع حرم را تا گلزار شهدای پاكدشت تشییع و پس از ازاقامه نماز به خاك سپردند.
ستواندوم شهید محسن قوطاسلو، از تكاوران تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی است كه در عملیات مستشاری و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به دست نیروهای تكفیری به درجه رفیع شهادت رسید.
محسن قوطاسلو در حین شهادت 25 سال داشت و مدرك كارشناسی مدیریت دفاعی از دانشگاه افسری امام علی نزاجا ارتش دریافت كرده بود.
وی ساكن شهرك شهید نامجوی پاكدشت بود و در زمان حیات خود فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج حضرت بقیة الله حوزه 2 امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاكدشت، فرماندهی گروه های ناصحین و صالحین و نیز فرماندهی بسیج دانش آموزی پایگاه های مقاومت پاكدشت را بر عهده داشت.
پاكدشت از توابع استان تهران تاكنون هفت شهید مدافع حرم تقدیم اسلام كرده است.
تهرام/7254//7244/ 1257

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، حامد جوانی