سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رکود سرطان بی‌درمانی است که فراکسیون ضدرکود باید به خروج از آن کمک کند


علیرضا محجوب نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به رکود موجود در کشور اظهار داشت: رکود ضربات فراوانی به همراه تورم به زندگی مردم وارد کرده در حالی که شغل و اشتغال به تبع رکود نایاب و امکان پرداخت واحدها به شدت افول کرده است. از طرف دیگر تورم به صورت فزاینده‌ای قدرت خرید مردم را هر روز کاهش می‌دهد.

وی افزود: زندگی در عرصه‌های مختلف برای صاحبان درآمدهای کوچک مانند کارگران سخت‌تر می‌گذرد. امیدواریم که دولت با اعمال  بسته‌ها و نسخه‌های رفاهی دقت و عنایت کافی به وضع کارگران و همه کسانی که در حوزه‌های کوچک فعالیت دارند، داشته باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: اگر چه من مطمئن هستم آقای رئیس‌جمهور از ابتدا این قصد را داشتند که به وضع کارگران رسیدگی کند ولی اکنون وقت دنبال کردن مقصدی است که از سه سال گذشته آغاز کرده است.(یعنی دادن بسته‌های کالا و ارائه انواع حمایت‌های مالی و درمانی که می‌تواند این وضع سخت را بهبود و تسکین دهد).

محجوب با اشاره به تشکیل فراکسیون ضد رکود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هر کسی اگر کاری با هر نیتی و با هر جهت‌گیری برای کاهش رکود انجام دهد مثبت است ولی باید این مسئله را در نظر داشته باشیم که رکود یک بلای بی‌درمان و سرطانی است که درمان شناخته‌شده‌ای ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در جایی هم که غلبه برای حل رکود حاصل شده است راه‌های مختلفی دست به دست هم داده و معمولا محصول نجات از رکود در کشورها یا شامل یک دوره زمانی محدود بوده یا به صورت دفعاتی نجات پیدا کرده و یک راه معین علمی نمی‌توان برای آن یافت.

این نماینده در خاتمه گفت که امیدواریم همه احتیاط‌ها و راهکارها را از سوی فراکسیون ضد رکود مجلس یا هر جمعی که با این تفکرات جمع می‌شوند به دولت‌ها توصیه کرده و به آن عمل کنند و دولت و وزرات دارایی و دیگر دستگاه‌های مربوطه بدانند که این زمزمه در بین مردم وجود دارد که اگر نمی‌توانید اقتصاد را نجات دهید از کارشناسان دیگر استفاده کنید. بنابراین همه باید به ویژه مجلس شورای اسلامی در این میان مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1W8P0T


ویدیو مرتبط :
داستان خروج از رکود