سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بسیجیان می توانند انقلاب را از موج های سهمگین نجات دهند


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر گروسی روز سه شنبه در همایش هفته بسیج و گرامیداشت روز قشر بسیج حقوقدانان استان که با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه در سنندج برگزار شد، افزود: بسیج نهاد مقدسی است که با همت معمار کبیر انقلاب و در راستای حمایت از منافع و هویت ملت در کشور تشکیل شد.
وی با بیان اینکه بسیج دارای کارکرد بازدارندگی نسبت به تهدیدات دشمن است گفت: با نگاهی به تاریخ مشاهده می کنیم که این قشر در عرصه های مختلف حضوری چشمگیر داشته و در هر زمانی برای دفاع از آرمان ها و ارزش ها ردپایی از خود برجای گذاشته است.
رییس کل دادگستری کردستان اظهار کرد: بسیجیان در دوران انقلاب نیز برای صیانت از ارزش های والای نظام و انقلاب و دفاع از ملت در برابر تهاجمات دشمن با تمام توان تلاش کرده و در جبهه های مختلف حضور پیدا کردند.
وی با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه کشور دارای 20 میلیون نفر جمعیت باید دارای 20 میلیون بسیجی آماده به خدمت باشد، افزود: صیانت از ارزش ها، آرمان ها و دستاوردهای نظام و انقلاب، حراست از مرزهای کشور و مقابله با تهاجم فرهنگی از جمله رسالت های اصلی بسیجیان است.
به گفته وی بسیج یک فرهنگ است که در تمامی نهادها و دستگاه ها و در میان اقشار مختلف مردم وجود دارد.
وی امام علی(ع) و امام حسین(ع) را نمونه عالی بسیج دانست که در تاریخ از ارزش های والای اسلام دفاع کردند و از بسیجیان خواست در راه دفاع از ارزش های نظام و انقلاب از سیره و راه و روش این بزرگواران الگو بگیرند.
رییس کل دادگستری کردستان اظهار کرد: امروز دشمن در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای در تلاش است تا ذهنیت و تفکر بسیجی را تغییر داده و ارزش ها و اعتقادات را در میان ما کمرنگ کند لذا می طلبد که در این راستا هوشیارتر از گذشته باشیم.
وی در ادامه با بیان اینکه قشر بسیج حقوقدانان یکی از قشرهای مهم و اساسی پیگیر اهداف بسیج در جامعه است افزود: فرهنگ سازی و تلاش در جهت گسترش عدالت و مباحث دادرسی و مبانی نظری و جلوگیری از اندیشه های انحرافی از جمله وظایف قشر بسیج حقوقدانان است.
گروسی با اشاره به اینکه بسیج حقوقدانان کردستان از جمله فعالترین قشر بسیج در استان است گفت: هم اکنون بسیج حقوقدانان استان با 107 عضو عادی و 239 عضو فعال در قالب 32 حلقه صالحین به انجام فعالیت مشغول است.ک/2
7348/6108

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برخورد موج سهمگین رودخانه با مردم