سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ثبت‌نام آزمون ورودی پایه‌های هفتم و دهم دبیرستان ماندگار البرز از فردا آغاز می‌شود


به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جزئیات ثبت‌نام آزمون ورودی پایه‌های هفتم و دهم دبیرستان ماندگار البرز اعلام شد.

دبیرستان ماندگار البرز واقع در منطقه 6 تهران به منظور شناسایی و جذب دانش‌آموزان مستعد در پایه دهم دوره متوسطه دوم که برای اولین بار در کنار پذیرش رشته‌های ریاضی فیزیک و تجربی، در رشته علوم انسانی هم به جذب دانش‌آموزان می‌پردازد، از طریق آزمون ورودی برای سال تحصیلی 96-95 ثبت‌نام می‌کند.

شرایط عمومی ثبت‌نام برای ورود به پایه‌های هفتم و دهم شامل «تابعیت جمهوری اسلامی ایران»، «اشتغال به تحصیل در پایه نهم در سال تحصیلی 95-94 و کسب معدل حداقل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم جهت ورود به پایه دهم» و «اشتغال به تحصیل در پایه ششم و کسب مقیاس خوب ،حداکثر در دو درس و خیلی خوب در سایر دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی سال تحصیلی 94-93 جهت ورود به پایه هفتم» است.

مان ثبت نام از 24 بهمن 94 لغایت 24 فروردین 95 است و هزینه شرکت در آزمون ورودی مبلغ 150 هزار ریال است که داوطلبان فقط از طریق درگاه الکترونیکی در سامانه به نشانی www.tehranedu.ir واریز و رمز ورود به سامانه ثبت‌نام اینترنتی را دریافت می‌کنند.

لازم است فایل اسکن شده تصویر داوطلب در ابعاد 4*3 با پس زمینه سفید و فرمت jpg که حداکثر  300 KB حجم داشته باشد آماده شده و هنگام ثبت نام مورد استفاده قرار گیرد. 

کارت ورود به جلسه آزمون پایه دهم از 21 لغایت 23 اردیبهشت 95 از طریق مراجعه به سایت ثبت‌نام اینترنتی فوق الذکر با ثبت کد ملی داوطلب از طریق سامانه مذکور قابل دریافت است و آزمون ورودی پایه دهم رأس ساعت 9 صبح روز جمعه 24 اردیبهشت ماه 95 برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه آزمون پایه هفتم از 14 لغایت 16 اردیبهشت 95 از طریق مراجعه به سایت ثبت نام اینترنتی فوق الذکر با ثبت کد ملی داوطلب قابل دریافت است و آزمون ورودی پایه هفتم متوسطه دوره اول دبیرستان ماندگار البرز رأس ساعت 9 صبح روز جمعه 17 اردیبهشت 95 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/DUT1I4


ویدیو مرتبط :
دبیرستان ماندگار البرز تهران