سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وعده معاونت مطبوعاتی برای پیگیری مطالبات انجمن صنفی روزنامه‌نگاران


به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌محمدمهدی دانی؛ رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران در این نشست مشترک در ارائه گزارش مبسوط خود به اهم سرفصل های پیگیری شده توسط این انجمن از جمله موضوعات بیمه خبرنگاران، بازنشستگی 20 یا 25 سال خبرنگاران، وام 45 میلیون تومانی قرض الحسنه ساخت مسکن خبرنگاران، یارانه مطبوعات و ... اشاره کرد.

دانی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن بازنشستگی 20 سال خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس پیگیری هایی که از طریق وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی برای اجرایی شدن این موضوع داشتیم، مهم ترین عاملی که تا به امروز مانع اجرایی شدن قانون بازنشستگی 20 سال خبرنگاران شده، عدم تامین مالی مابه التفاوت 5 یا 10 سال بابت بازنشستگی خبرنگاران بوده که دولت برای حل این موضوع باید وارد میدان شود.

وی افزود: البته مکاتباتی نیز برای تامین اعتبار این مابه التفاوت و اجرایی شدن قانون بازنشستگی 20 سال خبرنگاران با دفتر رئیس جمهور داشته ایم که هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم.

حسین انتظامی؛ معاون مطبوعاتی نیز در این نشست مشترک در غرفه انجمن صنفی خبرنگاران در نمایشگاه مطبوعات ضمن تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات صنفی خبرنگاران توسط این انجمن اظهار داشت: معاونت مطبوعاتی و به شخصه پیگیر موضوع بازنشستگی 20 سال خبرنگاران هستم و پیگیری هایی برای این امر صورت گرفته که ان شاءالله به زودی خبر خوشی در این خصوص اعلام خواهد شد.

وی به موضوع بیمه خبرنگاران نیز اشاره کرد و یادآور شد: معاونت مطبوعاتی همچنان پس از بررسی پرونده افرادی که از طریق سایت سمان ثبت نام کرده اند در صورت کسب حدنصاب امتیاز لازم، خبرنگاران واجد شرایط را جهت بیمه شدن به صندوق حمایت از هنرمندان و خبرنگاران معرفی میکند و این افراد ظرف 2 هفته تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پیگیری مطالبات فرهنگیان توسط مهندس پاپی زاده