سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشكل روستاهای پادوك و پی زردبهرام بیگی پیگیری خواهد شد


فتاح محمدی عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حل مشكلات بیان شده از سوی مردم این روستاها با همكاری دستگاه های ذی ربط در چارچوب قانون پیگیری و اقدام خواهد شد.
وی اظهار كرد: مشكل اختلاف ملكی مردم و عشایردر منطقه پادوك چند بار در نشست های مختلف بررسی و طرح تجمیع مستثنیات زارعان و واگذاری زمین معوض به عشایر از منابع ملی به عشایر كه با موافقت سازمانها جنگل ها،مراتع واقع شده بود به عنوان بهترین راهكار مورد قبول عشایر واقع نشد.
محمدی اظهاركرد: مقرر شد زارعان براساس رای دادگاه نسبت به درخواست صدور سند زمین مستثنیات خود را پیگیری كنند و اقدام قانونی دراین زمینه انجام خواهد شد.
وی تصریح كرد:مشكل مردم پی زرد بهرام بیگی بویراحمد مبنی بر مساله رانش زمین و جابه جایی محل سكونت آنها در بازدید مشترك فرماندارن، بخشدار و بنیاد مسكن بررسی و اقدام مناسب در این زمینه انجام خواهد شد.
شماری از اهالی روستا پی‌زرد بهرام بیگی با حضور در استاندار كهگیلویه و بویراحمد با اشاره به احتمال ریزش كوه ،خواستار اقدام مسئولان اجرایی دراین زمینه شدند.
برخی كشاورزان روستای پادوك گچساران نیز با حضور در استانداری كهگیلویه وبویراحمد و دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار، خواستار رفع مشكل زمین های زراعی خود شده بودند.
6162

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیگیری تردد ماشین های سنگین در شهر عقدا و روستاهای بخش