سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی کتاب/ «دختر رهبر سیرک» اثری دیگر از نویسنده «دنیای سوفی»


ایلنا/ نسخه اصلی این کتاب در سال ۲۰۰۱ و اولین نسخه انگلیسی آن، در سال ۲۰۰۲ توسط انتشارات فونیکس منتشر شده است.

«دختر رهبر سیرک» در 279 صفحه با شمارگان 1100 نسخه منتشر شده است.

یوستین گوردر نویسنده رمان‌ها و داستان‌های فلسفی است. این نویسنده فلسفه را به زبان ساده برای مخاطب خود بازگو می‌کند. «دنیای سوفی» معروف‌ترین اثر این نویسنده است و از دیگر آثار وی می‌توان به «قصر غورباغه‌ها»، «درون یک آینه درون یک معما»، «راز فال وروق» و «راز تولد»، «مایا»، «سلام کسی اینجا نیست»، «مرد داستان فروش»، «دختر پرتغال»، «شاه مات» و «قصری در پیرنه» اشاره کرد.

رمان «دختر رهبر سیرک» درباره مردی نروژی است که با نگاه به گذشته، زندگی‌اش را مرور می‌کند. پیتر عنکبوت کوچولو، ماریا، «دستیار نویسنده»، نوشته روی دیوار و بئاته عناوین فصل‌های این رمان هستند.

پشت جلد کتاب می‌خوانیم:
« در دفتر خاطراتم نوشتم: کمابیش از کنه همه چیز سر درآورده‌ام و تنها چیزی که نمی‌توانم از آن سر دربیاورم، خود جهان است. جهان بسیار عظیم و غیرقابل درک است. و از مدت‌ها پیش این موضوع را رها کرده‌ام. این تنها مسئله‌ای است که راه را بر درک کامل و قطعی جهان می‌بندد.

چون احساساتی بودم، حتی نمی‌توانم تصور کنم به دختری که دوستش ندارم بگویم عاشقش هستم. شاید به همین خاطر بود که خیلی از دختر‌ها را به خانه‌ام دعوت می‌کردم. خودم می‌دانستم مکمکن است روزی فرا برسد که عاشقی وفادار شوم. تا جایی که به خودم مربوط می‌شد، می‌توانستم مابقی عمرم را با دختری که واقعاً عاشقش می‌شدم در کلبه‌ای کوچک در دل جنگل سپری کنم.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
دیدار رهبر انقلاب با راوی،نویسنده و...کتاب لشکر خوبان