سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ دو ویدئوی تبلیغاتی جدید از آیفون 6 اس منتشر شد؛ جادوی لمس سه‌بعدی


تماشا کنید/ دو ویدئوی تبلیغاتی جدید از آیفون 6 اس منتشر شد؛ جادوی لمس سه‌بعدیترنجی/ تا به امروز، اپل ویدئوی‌های تبلیغاتی کوتاه و جذابی را برای محصولاتش منتشر کرده است. حال این شرکت چند ویدئوی تبلیغاتی دیگر درباره ویژگی جدید لمس‌ سه‌بعدی در آیفون 6 اس و 6 اس پلاس منتشر کرده است. شاید بارها درباره این ویژگی صحبت کرده باشیم، اما اگر بخواهیم باری دیگر و به‌صورت خلاصه توضیح دهیم، این فناوری میزان فشار وارد بر صفحه‌نمایش را اندازه‌گیری می‌کند و منتاسب با میزان فشار، دستوراتی را اجرا می‌کند. در ادامه با ما همراه شوید.

ویدئوی تبلیغاتی اول که “Less Time” نام‌ دارد درمورد یکی از ویژگی‌های لمس‌سه‌بعدی است که به کمک آن می‌توان به اطلاعات مورد نیاز در مدت زمانی کوتاه دسترسی داشت. همانطور که می‌دانید. برای مثال، با استفاده از فناوری لمس‌ سه‌بعدی می‌توان بر روی لینک یک وبسایت فشار وارد کنید تا بتوانید بدون خارج شدن از برنامه، وبسایت مورد نظر را مشاهده کنید. یا حتی می‌توانید بر روی یک تصویر ذخیره شده در گالری کمی فشار وارد کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به مشاهده تصویر مورد نظر بپردازید. شاید این‌ها ویژگی‌های جذاب و حتی کاربردی باشند اما همچنان راه زیادی برای توسعه این فناوری وجود دارد. در ادامه می‌توانید این ویدئوی تبلیغاتی را تماشا کنید.

لینک تماشای ویدئو

دومین ویدئوی تبلیغاتی به ویژگی‌ جدید تصاویر زنده اشاره دارد. اما این ویژگی دقیقا چیست؟ با ویژگی تصاویر زنده، هنگامی که از یک سوژه عکس می‌گیرید، دستگاه به‌طور خودکار 1.5 ثانیه قبل و بعد از گرفتن عکس را فیلمبرداری می‌کند. پس از آن، اگر بر روی تصویر گرفته شده اندکی فشار وارد کنید، آن ویدئو که به صورت Gif می‌باشد به شکل ویژه‌ای پخش می‌شود. به‌همین دلیل این ویژگی را تصاویر زنده می‌نامند. حال بهتر است سخن کوتاه کنیم و به تماشای این ویدئوی تبلیغاتی بنشینیم.

لینک تماشای ویدئو

نظر شما چیست؟ شما درباره فناوری لمس سه‌بعدی چه فکر می‌کنید؟


منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
ویدئوی تبلیغاتی اپل با تمرکز بر لمس سه بعدی