سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران آغاز به کار کرد


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، این دوره از نمایشگاه 541 شرکت که 200 شرکت آن را خارجی و 341 شرکت را شرکت‌های داخلی تشکیل می‌دهند از امروز به مدت 4 روز برگزار می‌شود . یکی از نکات بارز پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق نسبت به نمایشگاه سال قبل حضور بیشتر شرکت‌های خارجی است چرا که در سال گذشته 110 شرکت خارجی در نمایشگاه حضور داشتند اما در نمایشگاه امسال 200 شرکت خارجی حضور دارند.

بنا بر این گزارش شرکت‌های خارجی از کره جنوبی، ترکیه، چین، آلمان، اسپانیا، هنگ‌کنگ، اسلونی، سوئد، چک، تایوان، کانادا، بلژیک،‌اکراین، هلند و فنلاند در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار فارس، قرار است نشست‌های تخصصی این دوره از نمایشگاه از روز دوم آغاز شوند که اولین نشست با موضوع رشد بهره‌وری در صنعت برق با حضور فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ

 

 


ویدیو مرتبط :
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران