علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



رقابت هزار و 650 مهارت آموخته خراسان جنوبی در مسابقه ملی مهارت


حسین خوش‌ آیند روز شنبه در حاشیه برگزاری این مسابقه به خبرنگاران افزود: از مجموع شرکت کنندگان، هزار و 328 نفر مرد و بقیه زن بودند.
وی به رشد 10 درصدی تعداد ثبت‌ نام کنندگان مرحله شهرستانی اشاره کرد و گفت: چهار درصد شرکت ‌کنندگان کشور متعلق به این استان است.
وی ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت ‌آموزی را یکی از اهداف برگزاری این مسابقات ذکر کرد و افزود: ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای بین جوانان، ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت و کشف استعدادهای حرفه ‌ای جوانان از دیگر اهداف است.
وی عنوان کرد: رقابت سالم جوانان در مهارت فنی و حرفه ای سبب شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی آنان می شود.
وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی به صورت آزمون تئوری برگزار شد، یادآور شد: آزمون عملی از هشتم تا 13 خرداد ماه برگزار می شود و کسانی که در آزمون عملی نمره قبولی کسب کنند به مرحله استانی راه پیدا می کنند.
وی اظهار کرد: مرحله استانی در هفتم و هشتم مرداد ماه به صورت آزمون عملی برگزار و حد نصاب نمره قبولی در این مرحله 70 از 100 خواهد بود.
هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته‌های ساخت و تولید، مکاترونیک، طراحی مهندسی مکانیک، تراش CNC، فرز CNC، فناوری اطلاعات (راهکارهای نرم افزاری برای تجارت)، جوشکاری، کاشی کاری دیوار و کف برگزار شد.
همچنین دیگر رشته ها صافکاری خودرو، لوله کشی و گرمایشی، الکترونیک، طراحی وب، آجرچینی، کنترل صنعتی، رباتیک، کابینت سازی، اتصالات چوبی، جواهر سازی، گل آرایی، خیاطی، قنادی، فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو، طراحی فضای سبز، تبرید و تهویه، فناوری اطلاعات، فناوری طراحی گرافیک، تاسیسات الکتریکی، آکواترونیک، کار با صفحات فلزی و آشپزی است.
2047/7557

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رقابت موتورها از نوع مهارت!...