سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قرارداد خرید 28 جنگنده «یوروفایتر» توسط کویت آخر ماه جاری نهایی می‌شود


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام مطلع وابسته به شرکت ایتالیایی «فینمیکانیکا» ویژه صنایع نظامی اعلام کرد قرارداد فروش 28 جنگنده «یوروفایتر» به کویت در 31 ماه جار ی(ژانویه) نهایی می‌شود، قراردادی که کویت مدت‌هاست منتظر آن است.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت ایتالیایی یاد شده پیش‌بینی می‌کرد که قرارداد فروش این جنگنده‌ها در نوامبر سال گذشته (2015) نهایی شود اما این موضوع دو بار به دلیل مسایل مربوط به آموزش خلبان‌ها و افراد متخصص به تاخیر افتاد.

قرارداد مذکور به ارزش 4.5 میلیارد یورو در کویت به امضا خواهد رسید . 

این در حالی است که هفته جاری اعلام شد نیروی هوایی کویت در صدد خرید جنگنده «اف-18 سوپر هورنت» ساخت شرکت هواپیمایی بوئینگ برای جایگزینی با جنگنده‌های قدیمی خود با وجود فرآیند تصویب طولانی این موضوع در کنگره آمریکا برآمده است.

«عبدالله الفوداری» فرمانده نیروی هوایی کویت در سخنانی در حاشیه برگزاری یک رویداد صنعتی در بحرین گفت: «سوپر هورنت یکی از بهترین چاره‌ها برای ما است. ما میراث‌دار جنگنده‌های اف-18 را داریم و بایستی راه حلی را برای سال‌های 2030 تا 2040 بیابیم.»

انتهای پیام/

http://fna.ir/FVEK95


ویدیو مرتبط :
ویندوز ۱۰ آخر ماه ژوئیه سال جاری به بازار می آید