سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هفتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه صنعت ساختمان 17دی برگزار می‌شود


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، کورش پرند،  معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس این سازمان بابیان کرد: هفتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) سال 1394 در تاریخ 17 دی ماه سال جاری برگزار می شود.

وی گفت: ثبت نام متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و... به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ساعت 8:00 صبح مورخ 94/9/26آغاز و تا ساعت 24:00، 94/10/3ادامه می یابد.

پرند درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) بیان داشت: داوطلبان می توانند از تاریخ94/9/26تا 94/10/3با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir  پس از خرید کارت اعتباری می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) بایستی پس از ثبت نام در آزمون از تاریخ 94/10/14تا 94/10/16 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن های 32519616- 026 ،32519727- 026 و 32522136- 026و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

 انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آزمون سنجش سطح رفاه مالی