سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هوای تهران ناسالم برای همه افراد


تسنیم/ معاون نظارت و پایش سازمان حفاظت از محیط زیست امروز(سه شنبه) از افزایش شاخص‌های آلاینده ها در پایتخت خبر داد و گفت: هوای تهران ناسالم برای همه افراد است.

محمد رستگاری، افزود: شاخص‌ها نسبت به دیروز بیشتر و عدد 157 را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: این افزایش غلظت آلاینده‌ها به خاطر پدیده وارونگی دماست و بنابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا عصر فردا چهارشنبه مهمان تهرانی‌ها خواهد بود.
معاون نظارت و پایش سازمان حفاظت از محیط زیست درباره آلوده‌ترین ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا نیز گفت: ایستگاه شکوفه در منطقه 14 و سوهانک به ترتیب 177 و 181 است.
رستگاری تصریح کرد: امیدواریم این وضعیت هر چه زودتر بهبود یابد و شاهد سالم شدن هوای تهران باشیم.

مردم تهران نوزدهمین روز از استمرار آلودگی هوا را شاهد هستند و این در حالی است که تعطیلی امروز سه‌شنبه نه تنها اثر قابل توجهی در کاهش آلاینده‌ها نداشته بلکه باعث افزایش آن و شرایط ناسالم برای همه شده است.
آلودگی هوای استان تهران که از مرز 157 نیز عبور کرده از روزهای گذشته بیشتر شده و به چنین شرایطی، هشدار گفته می‌شود.
مسئولان دستگاه‌های ذیربط و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته خواستار رسیدگی جدی دستگاه‌های متولی در بحث آلودگی هوا شده‌اند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
آلودگی هوای تهران