سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



به دنبال افزایش روابط دفاعی با همه کشورها در اروپا، افریقا و آسیا هستیم


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع،سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، با تشریح نتایج و دستاوردهای برجام اظهار داشت: شرایط فعلی برجام، موقعیت ویژه ای را با در نظر داشتن سیاست‌های بدخواهان در آمریکا و متحدین آنها در منطقه بوجود آورده است.

وزیر دفاع با اشاره به چالش‌های مختلف در عرصه جهانی و منطقه‌ای خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر با شرایطی رو به رو است که قدرتهای فزون طلب با رویکرد سلطه جویی و بی نظمی و جنگل گونه در صدد اعمال تبعیض و بی عدالتی نسبت به کشورها و ملت های آزاد و مستقل هستند.

وی افزود: ما می بایست با حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مولفه های رشد قدرت خود بتوانیم در شرایط منطقی و متوازن، مناسبات دفاعی را با کشورهای مختلف گسترش دهیم.
سردار دهقان گفت: وزارت دفاع و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره الگوهای سنجیده بر اساس مدل همکاری مبتنی بر تعامل سازنده و شفاف و صادقانه را با کشورهای مختلف در دستور کار خود قرار داده است.
وزیر دفاع با اشاره به ضرورت هماهنگی و هم افزایی بین وزارت دفاع و وزارت امور خارجه گفت: ما امیدواریم در چهارچوب شناخت چالش های پیچیده و چاره اندیشی نسبت به معضلات چند لایه، با تشریک مساعی و رایزنی های تنگاتنگ بین دو وزارتخانه، بتوانیم همکاری های وزارت دفاع را همطراز با دیگر مناسبات جمهوری اسلامی ایران با تمامی کشورهای مختلف در اروپا و آفریقا، آسیا و آسیای میانه در پرتو شرایط پسا برجام ارتقاء بخشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
واکنش های دفاعی استقلال تهران در آسیا تا صعود به نیمه نهایی