سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هر چه داریم از ملت غیور و در صحنه ایران است


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز(سه شنبه) در همایش "فصلی نو در اقتصاد ایران" که در محل سالن اجلان سران کشورهای اسلامی در حال برگزاری است،  با اشاره به اجرای برجام اظهار داشت: شاید هم برای ما و برای شما رسیدن به این روز ساده و اسان نبود، همه شما می‌دانید که موضوعی پیچیده و در هم تنیده بود که یک سر آن توطئه‌های استکبار و صهیونیست و یک سر آن رقبای ناامن در این دیدار و منطقه بودند.

وی ادامه داد: در قلب آن افراد افراطی بودند که همواره در واشنگتن و نیویورک تلاش می‌کردند این روز در تاریخ ثبت نشود.

روحانی با بیان اینکه خیلی‌ها خواستند روز 23 تیر 94 و 26 دی 94 در تاریخ نباشد، تصریح کرد: خیلی‌ها خواستند پایان مذاکرات موفقیت‌آمیز نباشد، با هواپیمای اختصاصی به ژنو و وین رفتند و گفتند قیمت نفت را پایین می‌آوریم و ایران را به زانو در می‌آوریم و صبر کنید. به سازمان ملل رفتند و تصویر بمب را روی تابلو به دنیا نشان دادند و گفتند به ایران اعتماد نکنید.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه خیلی‌ها تلاش کرده‌اند تا وسوسه شیطانی ناامیدی را در دل‌ها مستقر کنند، خاطر نشان کرد: گفتند هر وقت با دشمن مذاکره کردیم سر ما کلاه رفته و برخی فلسفه بافتند و تاریخ را به استناد آوردند و گفتند مگر رویارویی با شیطان امکانپذیر است؟

وی با تاکید بر اینکه ملت ما در 24 خرداد 92 به تمام این افکار و سخنان مهر باطل زد، یادآور شد: مردم در انتخابات 92 اعلام کردند خواهان تعامل سازنده با جهان هستند، تردید نداشته باشید هر چه امروز داریم مدیون یک ملت غیور و در صحنه ایران است. 

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
صحنه های زیبا بعد از حذف تیم ملی ایران از جام ملت ها