سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش برف راه ارتباطی120 روستای هشترود را بست


علیرضا اوشال، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تردد در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) نیز به کندی انجام می شود، افزود: مسیر هشترود - مراغه نیز دیشب بسته شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شده اما وجود کولاک در این مسیر موجب کندی تردد در این جاده شده است.
وی با بیان اینکه تردد در مسیر هشترود - مراغه بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست، یادآور شد: تردد در جاده های هشترود به میانه، قره چمن، تبریز و چاراویماق نیز با توجه به باز بودن مسیر به کندی انجام می شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی اظهار کرد: راهداران این اداره به 250 خودرو و یکهزار و 500 مسافر گرفتار در برف در مسیر هشترود - مراغه در حوالی شهر نظرکهریزی امداد رسانی کردند.
اوشال، ادامه داد: این مسافران دیشب ساعت یک بامداد تا چهار صبح در این محور گرفتار شده بودند که پس از امداد رسانی، به مسیرهای خود ادامه دادند.
وی، با بیان اینکه بیشتر خودروها و مسافران گرفتار در برف، در سفر نوروزی بودند، از مسافران خواست تا بهتر شدن وضعیت جوی از مسافرت اجتناب کنند.
وی، همچنین از مسافران خواست ضمن تجهیز خودروی خود به زنجیر چرخ لباس گرم و آذوقه به همراه داشته باشند.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
از 710 کیلومتر راه روستایی این شهرستان، 310 کیلومتر آن آسفالت، 165 کیلومتر شن ریزی شده و 235 کیلومتر خاکی است.
7486/8023/6183/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بارش اولین برف پائیزی در هشترود + فیلم