سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آمادگی سپاه برای انتقال زائران/ آماده‌باش 700 اتوبوس جوان سیر ایثار در مرز مهران


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اتوبوس‌های سپاه آماده جابجایی زوار است.

سردار«سیدصادق حسینی» در حاشیه بازدید از مرز مهران اظهار کرد: سپاه از روزهای گذشته و در آستانه اربعین حسینی با استقرار نیروهای خود در مرز کار پذیرایی، اسکان و انتقال وغیره زوار را بر عهده گرفته است و در حال حاضر که کار بازگشت زوار نیز آغازشده، سپاه همچنان پای کار است و آماده جابجایی زوار است و در این راستا مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: 700 دستگاه اتوبوس بین‌شهری توسط شرکت جوان سیر ایثار وابسته به سپاه زائرانی که قصد ورود به کشور دارند را از مرز به پایانه، ایلام و شهرها و استان‌های نزدیک منتقل می‌کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: افزون بر این، 300 دستگاه تریلی و کامیون با قابلیت حمل افراد متعلق به این دستگاه نظامی نیز برای حمل‌ونقل زائران در پایانه مرزی در توقفگاه‌ها و پارکینگ‌های شهر مهران استقرار یافته است.

وی تصریح کرد: کار پذیرایی، تامین غذا، آب و اسکان موقت زوار نیز در کنار فعالیت‌های فرهنگی همچنان در مرز مهران توسط سپاه استمرار دارد و افزون بر این با استقرار چهار فروند بالگرد کار امداد و نجات در مهران نیز انجام می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه به کمک نیروهای انتظامی در امر روان‌سازی ترافیک مرز مهران نیز ورود کرده و در مجموع هر جا کار و نیازمندی وجود داشته باشد، نیروهای سپاه و بسیج جهادی‌وار وارد عرصه می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
واژگونی اتوبوس زائران عراقی در بازگشت به مرز مهران