سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ مرگ 3 مسافر جاده‌ای در تصادف با آمبولانس اورژانس


حوادث/ مرگ 3 مسافر جاده‌ای در تصادف با آمبولانس اورژانسایران/ تصادف پیکان با آمبولانس اورژانس در جاده 3 کشته برجای گذاشت.

در این صحنه تکنیسین‌های اورژانس یک زخمی حادثه‌ای که نیاز به عملیات احیای قلبی -ریوی داشته را پس از اقدامات درمانی ابتدایی به طرف بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال می‌دادند. «جلال پوران‌فرد» رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعت 20 و 40 دقیقه چهارشنبه شب براساس گزارش مردمی به مرکز 115 مبنی بر واژگونی یک خودروی سواری در محور «یاسوج – بابامیدان» و در نزدیکی تونل سوم، یک آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و تکنیسین های آن در حال انتقال یک زخمی بودند که ساعت 9 شب در مسیر حرکت و در نزدیکی پمپ بنزین دشتروم متأسفانه یک پیکان با آمبولانس حامل مصدوم برخورد می‌کند.

پوران‌فرد تصریح کرد: براثر این تصادف 3 نفر از سرنشینان پیکان کشته و سرنشینان آمبولانس که 5 نفر شامل 2 تکنیسین اوژانس، راننده آمبولانس، بیمار و همراه وی بودند، مصدوم می‌شوند که توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایران


ویدیو مرتبط :
تیزر راه اندازی آمبولانس هوایی اورژانس