سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با دوربین Tikee بهترین فیلم های تایم لپس (زمان گریز) را به ثبت برسانید


با دوربین Tikee بهترین فیلم های تایم لپس (زمان گریز) را به ثبت برسانید

آی بایت/ Tikee، یک دوربین ساده و حرفه ای است که برای ضبط فیلم های تایم لپس گزینه مناسبی است. این دوربین مجهز به دو لنز برای فیلم برداری می باشد و از پانل های خورشیدی بهره می برد.
دوربین Tikee، دارای استاندارد IP54 می باشد و این به معنای بادوام بودن آن است، لذا می توان از این دوربین در بسیاری از شرایط استفاده کرد، ضمن اینکه با داشتن باتری و پانل های خورشیدی، دیگر نگرانی از نظر منبع تغذیه نخواهید داشت و این برای ثبت فیلم های تایم لپس بسیار مناسب است، فیلم های مانند روند ساخت و ساز یک ساختمان و یا سپری شدن روز و شب.
ویژگی مفید دیگری که Tikee دارد، سیستم ضدسرقت آن می باشد، به طوری که اگر از مکان خود جابه جا گردد آلارمی را به صاحب دوربین ارسال می کند که این عمل را با استفاده از وای فای و یا GPS انجام می دهد. به علاوه با استفاده از نرم افزاری که می توانید بر روی گوشی خود نصب کنید، قادر خواهید بود که تنظیماتی را بر روی دوربین اعمال کنید.
با تماشای فیلم زیر می توانید اطلاعات بیشتری را از این دوربین ۸۰۰ گرمی بدست آورید.

لینک دانلود ویدئو


ویدیو مرتبط :
دوربین فیلم برداری گذشت زمان Tikee